برای دانلود آخرین نسخه گرویتی فرم اینجا کلیک کنید.

Gravity Forms نام برترین و حرفه ای ترین افزونه فرم ساز وردپرس می باشد که با استفاده از آن قادر هستید انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید! این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف ، قابلیت ایجاد انواع فیلد های محاسبه گر (وزنی ، و…) ، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پس از ثبت فرم برای پرداخت وجهی دلخواه می باشد.

همچنین با استفاده از بسته فارسی ساز و بومی ساز این افزونه با نام Persian Gravity Forms قادر هستید براحتی تمامی بخش های این افزونه را فارسی و کاملا بهینه شده در اختیار داشته باشید! در نسخه فارسی امکاناتی نظیر استان های ایران ، واحد پولی ریال و تومان ، ترجمه کامل افزونه های کمکی، و همچنین اضافه کردن وضعیت پست خصوصی برای فیلد های ارسال پست افزوده شده است.

home[1]

دانلود و اطلاعات بیشتر
آموزش نصب و استفاده

بعد از دانلود فایل زیپ را از حالت فشرده خارج نمایید و افزونه گراویتی فرم و سایر افزودنی های دلخواه آن را نصب نمایید . برای نصب هر کدام ، تنها کافیست افزونه را پس از دانلود در مسیر wp-content/plugins آپلود نمایید . بسته فارسی ساز نیز از مخزن وردپرس قابل نصب است :

https://wordpress.org/plugins/persian-gravity-forms/

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: gravityform gravityforms gravityforms1.9.15 فرمساز فرمساز وردپرس گراویتی فرم

نظرات

3.9 10 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
m.moradi
ادمین
پاسخ به  سینام
2 ماه قبل

درود سینای عزیز
لطفا از این لینک برای دانلود افزونه گرویتی فرم استفاده کن

https://www.persianscript.ir/gravity-forms/

سینام
سینام
2 ماه قبل

سلام و درود. آیا این افزونه قابلیت بروزرسانی هم دارید یا برای بروزرسانی باید نسخه اصلی را خریداری کرد؟باسپاس

REZA
REZA
4 سال قبل

افزونه بسیار خوبی است. 

پویا
پویا
4 سال قبل

افزونه بسیار خوبی است.