SupportPro نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سامانه ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) مشتریان راه اندازی کنید. این اسکریپت کاربردی که با استفاده از فریمورک محبوب لاراول پیاده سازی شده است دارای امکاناتی نظیر امکان تعریف چندین اپراتور پشتیبان ، امکان ورود و عضویت کاربران به حساب کاربری ، امکان اطلاع رسانی تیکت ها از طریق ایمیل ، امکان تعیین اولویت تیکت ها توسط کاربر می باشد.

http://dl.persianscript.ir/img/support-pro-laravel.jpg

 

  • پشتیبانی از چند زبانه بوده
  • نصب کننده خودکار
  • پشتیبانی از موبایل و تبلت
  • سیستم اطلاع رسانی تیکت ها به وسیله ایمیل
  • ورود و عضویت کاربران
  • تعیین وضعیت تیکت ها
  • تنظیمات سیستم
  • استفاده از ای جکس در سیستم
  • نمودار های گرافیکی بازدید و…
  • امکان تعریف بی نهایت اپراتور پشتیبان
  • و…
دانلود و اطلاعات بیشتر
آموزش نصب و استفاده

پوشه راهنما را مطالعه کنید. اسکریپت دارای نصب کننده خودکار است.

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: ارسال تیکت اسکریپت SupportPro اسکریپت تیکت اسکریپت فارسی SupportPro پشتیبانی مشتری

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فلش چت
8 سال قبل

خوب بود مرسي