پس از هفته ها سعی و تلاش ، بالاخره نسخه جدید پرشین اسکریپت شروع به کار کرد! در این نسخه سعی کردیم مشکلات موجود در نسخه پیشین وب سایت را رفع کنیم ، ظاهر وب سایت را تغییر دهیم و یک سری امکانات جدید ، به وب سایت بیافزاییم. جزئیات بیشتری درباره نسخه جدید پرشین اسکریپت عرض خواهیم کرد.

 new-version-ps4

ظاهر جدید وب سایت

در نسخه جدید وب سایت ، ظاهر به کل دگرگون شده ، دسترسی کاربران به بخشهای مختلف وب سایت بسیار راحت تر شده ، رنگ بندی وب سایت از حالت بی روحی خارج شده و سعی کردیم ظاهری شیک ، زیبا و در عین حال کاربرپسند را خدمت شما ارائه دهیم.

همچنین تالار گفتگو نیز ، دچار تحول شده و ظاهر همانند وب سایت تنظیم شده است.

 

امکان جدید: بخش ترجمه آنلاین

خیلی وقت ها ، کاربران از وضعیت سرعت عمل پایین بخش ترجمه افزونه ها و قالب ها ناراضی بودند. هم اکنون شما هم میتوانید در ترجمه افزونه ها و قالب ها با ما سهیم باشید و در کنار ما اقدام به ترجمه قالب ها و افزونه های مختلف کنید! با کمک شما سرعت ارائه افزونه ها و قالب های جدید بیشتر خواهد شد!

 

امکان جدید: بخش ویدئو ها (تلویزیون پرشین اسکریپت)

شاید کاربران قدیمی تر پرشین اسکریپت در جریان باشند که ما قصد داشتیم بخش ویدئوهای آموزشی را راه اندازی کنیم! اما متاسفانه به علت نبود وقت کافی و همچنین زیرساخت مناسب ، این بخش سال ها در حالت معلق باقی ماند. در این مدت هم وب سایت های مختلفی اقدام به ارائه ویدئوهای آموزشی نموده اند و ما در این زمینه متاسفانه عقب ماندیم! اما نگران نباشید… ما با ارائه ویدئوهای با کیفیت و همچنین صدایی رسا و موضوعاتی کاربردی این عقب ماندگی را جبران می کنیم ; )

 

تبلیغات هدفمند!

کاربران همیشه از وضعیت آگهی ها ناراضی بودند! اما نمیشد کاری انجام دهیم… تمامی امکانات و خدمات پرشین اسکریپت رایگان هستند و ما به اجبار می بایست از طریق آگهی ها کسری بودجه هزینه های جاری وب سایت را جبران می کردیم. در نسخه جدید سعی کردیم آگهی ها را از بالای وب سایت در جای جای سایت پخش کنیم. و از حجم آن ها بکاهیم.

 

امکان جدید: تغییرات در امکانات تالار گفتگو

یکسری امکانات جدید در تالار گفتگو برای کاربران فراهم شده! مانند قابلیت برچسب زدن کاربران (مانند @mohammad) ، اطلاع رسانی تشکر ها ، بهینه سازی بخش های تالار و افزوده شدن بخش های جدید به تالار… با این حال تالار گفتگو ، با کمک شما به مرور ارتقاع خواهد یافت.

 

حذف بخش دیدگاه ها از وب سایت

با توجه به اینکه کاربران انتظار داشتند در بخش نظرات پاسخگوی مشکلاتشان باشیم و بعضا ساعت ها وقت صرف پاسخگویی و تایید دیدگاه های کاربران می شد. تصمیم گرفتیم بخش دیدگاه ها حذف شود . از این پس تنها در تالار گفتگو پاسخگوی مشکلات کاربران خواهیم بود.

 

و…

کلام آخر: از تمامی دوستان ، کاربران و همراهان همیشگی پرشین اسکریپت که در ارائه نسخه جدید یاری رسان ما بودند کمال سپاس را داریم. خوشحال می شویم نظرات ، پیشنهادات خود را از نسخه جدید در تالار گفتگو مطرح کنید!

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: ticker اخبار پرشین اسکریپت نسخه جدید

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات