King MEDIA نسخه ۱٫۹٫4 نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد براحتی اقدام به ایجاد یک وب سایت اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو کنید. این اسکریپت همچنین یک جامعه مجازی کوچک می باشد که کاربران قادر هستند با یکدیگر در ارتباط باشند. از قابلیت های این اسکریپت می توان به نسخه موبایل و تبلت (ریسپانسیو) ، قابلیت ارسال تصاویر از طریق اینستاگرام ، ویدئو ها از ویئمو ، یوتیوب و… ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت ارسال نظرات در تصاویر و ویدئو ها ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت افزودن ارسال های دیگران به علاقه مندی ها ، قابلیت سطح بندی کاربران بر اساس میزان فعالیت اشاره کرد. در نسخه ۱٫۹٫4 شاهد تغییرات در سیستم می باشیم. همچنین هم اکنون می توانید مجموعه ای از پلاگین ها و قالب های این سیستم محبوب را دریافت نمایید.

king media script اسکریپت جامعه اشتراک گذاری چند رسانه ای King MEDIA نسخه 1.9.3

 

  • پلاگین اطلاع رسانی اسکریپت
  • پلاگین تغییر قالب توسط کاربر
  • پلاگین ورود از طریق شبکه های اجتماعی
  • پلاگین افزودن فیلد های اضافی
  • پلاگین کاربران برتر
  • یک قالب اختصاصی جدید
دانلود و اطلاعات بیشتر
چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: king media اسکریپت فارسی دانلود اسکریپت شبکه اجتماعی کینگ مدیا گالری عکس

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
احسان
9 سال قبل

من استفاده کردم حفره های امنیتی داره که هکر ساده میتونه اون به این سیستم وارد بشه سعی میکنم هرچه زود تر به اطلاع کاربران در انجمن پرشین اسکریپت برسانم .
در کل توسیه بنده اینه که اگر کاربر مبتدی هستید برای استفاده های بزرگ از این اسکریپت استفاده نکنید