Banner Exchange Manager نام اسکریپتی تجاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سیستم مدیریت و تبادل بنر راه اندازی کنید. این سیستم دارای قابلیت هایی از جمله عضویت سریع، مدیریت بنر ها و قابلیت افزودن بنر ، قابلیت قرار دادن کد بنر در وب سایت ، قابلیت خرید امتیاز بنر ، ارائه آمار کلی هر بنر ، قابلیت مدیریت انواع اندازه های بنر و قابلیت ارسال ایمیل به تمامی کاربران می باشد.

http://dl.persianscript.ir/img/banner-exchange.jpg

دانلود و اطلاعات بیشتر
چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: اسکریپت اسکریپت php اسکریپت افزایش بازدید اسکریپت تبادل بنر افزایش بازدید تبادل بازدید تبادل بنر تبادل بنر php تبادل بنر و لینک

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
پاسخ به  رامین
8 سال قبل

باید کپچا رو از داخل تنظیمات غیر فعال کنیولی در کل اسکریپتش مشکل داره

12 سال قبل

آقا لطفا یکی جواب منو بده

12 سال قبل

سلام
ببخشید
من این اسکریپت رو نصب کردم ولی برای ثبت نام کد امنیتی رو نمایش نمیده
لطفا یه راهنمایی بکنید . ممنون از سایت خوبتون

13 سال قبل

من نصب کردم کد کاربری رو تو هر سایتی میزارم فقط لینک و بنر پیش فرض رو نشون میده ترفند خاصی داره؟بنر حساب کاربری دیگه رو نشون نمیده !امتیازشونم زیاد کردم ولی نشد

13 سال قبل

اگه کسی هنوز فارسی سازیش رو شروع نکرده و سیستم خوبیه، فارسی سازیش رو شروع کنم؟

13 سال قبل

سلام

منم با نظر دوستان موافقم

13 سال قبل

سلام منم با نظر آقا مجتبی موافقم اگه میشه فارسیش کنید خیلی ممنون میشم
دمتون گرم

13 سال قبل

سلام.آقا شما که زحمت کشید فارسیش هم می کردید دیگه.اگر فارسی کنید خیلی ممنون میشم.اسکتری بسیار پرطرافداری هست.