Vivvo CMS نام یک سیستم مدیریت وب سایت های خبری/خبرگزاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سایت خبری حرفه ای راه اندازی کنید. این اسکریپت دارای امکاناتی چون سئوی قوی, مدیریت ساده اخبار و مطالب سایت و قابلیت دسته بندی مطالب می باشد. به امکانات این اسکریپت اشاره می کنیم

 

http://dl.persianscript.ir/img/vivvo-cms-4.7.0.jpg

  • بخش کاربری کاملا فارسی
  • قالب راست چین و بهینه شده
  • سیستم مدیریت قوی
  • سیستم مدیریت اخبار
  • سیستم مدیریت موضوعات و زیر موضوعات
  • سیستم جستجوی قوی
  • سیستم عضویت در خبرنامه
  • سیستم مدیریت برگه ها
  • قابلیت عضویت کاربران در سایت
  • جستجو در میان مطالب
  • قابلیت اختصاص تصویر برای هر مطلب
  • قابلیت قرار دادن گالری تصاویر در هر مطلب
  • قابلیت ارسال دیدگاه در مطالب
  • قابلیت معرفی مطلب به دیگر دوستان
  • قابلیت امتیاز دهی به مطالب
  • و امکانات فراوان دیگر…

 

نحوه نصب:

پس از آپلود اسکریپت در هاست و ایجاد دیتابیس جدید برای اسکریپت کافیست مسیر yoursite.com/installer را فراخوانی کنید و مراحل نصب را طی کنید.

دانلود و اطلاعات بیشتر
چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: vivvo 4.7.0 nulled vivvo cms اسکریپت خبرخوان اسکریپت خبرگذاری اسکریپت خبرگزاری اسکریپت خبری اسکریپت خبری vivvo cms

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب

38 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
امیر میرزای
12 سال قبل

سلام.
برای من در مرحله 4-رم خطای زیر رو میدهد:
Required MySQL version for Vivvo CMS is 5.x but this server has: mysqlnd 5.0.8-dev – 20102224 – $Revision: 310735 $

چطور می تونم این خطا رو برطرف کنم؟

سریع!!!

نوید سلیمی
12 سال قبل

ببخشید اسکریپت سایت Farsine.com اسمش چیه ؟؟؟ تو پرشین اسکریپت هست برا دانلود ؟؟؟ تو رو خدا

12 سال قبل

ممنون
فقط سئوش در چه حدیه؟

12 سال قبل

دوستانی که می خوان فارسی کنند از بخش admin/preferences.php
به جای انگلیس بکنند persian

13 سال قبل

سلام من این اسکریپت رو نصب کردم و درنهایت همونجوری که شما گفتید زبان فارسی رو انتخاب کردم اما تمام قالب فارسی نمیشه و مدیریت محتوا همش خارجیه.
چطور میشه همه جاش رو فارسی کرد؟

13 سال قبل

با سلام و تشکر از اسکریپت جالبتون ببخشید من در مدیریت هرچه دنبال تنظیماتی گشتم که پنل مدیریت رو فارسی کنم قابلیتش رو نداره یه قسمتی بود که دیفالت لنگوج سایت فارسی می شد. اون درست کار می کنه!
ولی مدیریت رو نتونستم فارسی کنم.

13 سال قبل

تشکر از اسکريپت Vivvo فارسی ۴٫۷٫۰ که برای راه اندازی یک سایت خبری حرفه ای فرار داده ايد

13 سال قبل

سلام من اين اسكريپت رو نصب كردم همه ي مراحلش هم درست بود اما وارد صفحه ي مديريت نميشه لطفا راهنماييم كنيد

13 سال قبل

من که نصب کردم انگلیسی بود

13 سال قبل

خیلی عالیه متشکر

13 سال قبل

با سلام.

وب سايت فضا بلاگ يك وب سايت خبري با اسكريپ خبري همين پست تهيه شده….

ممنونم

13 سال قبل

سلام
موقع نصب این 2 ارور رو نشون میده
Remote conn.:
Unavailable Unavailable

Mod Rewrite:
Unknown Unknown

13 سال قبل

مارو گرفتین؟ عکس میزارین که قالب راستچینه ولی نصب میکنیم فارسی میکنیم زبانشو میبینیم فقط برداشتید کلمه های چپ چین انگلیسی رو معادل فارسیشو نوشتید ، نه راست چین کردنی ، هیچی
مسخره بود واقعا

14 سال قبل

یادش بخیر من چند سال بود که از سیستم vivoo استفاده می کردم. دردسر اصلی من این بود که وقتی مشکلی پیش میومد تنها راه, مراجعه به سایت خودش و قسمت تالارش بود ولی من نمی تونستم درخواستمو به انگلیسی مطرح کنم باید تاپیک های زده شده رو می خوندم و خیلی وقتا مشکلم بی حل می موند.

مشکل بعدی این بود که بخاطر نال بودن همیشه ترس این رو داشتم که نکنه طرف بفهمه و سایتم دان بشه که شد! دوسه هفته پیش گفتم اسکریپت نال شده یعنی دزدی و من باید به این دزدی خاتمه بدم. شروع کردم به انتقالش به وردپرس که اتفاقا همون زمان وقتی خواستم یه افزونه رو نصب کنم تشخیص داد که سیستم ناله و مدیریتش رو بست. منم دیگه واقعا مجبور شدم با کلی وقت گذاشتن و اعمال شافه اونو به وردپرس تبدیل کنم.
تو خیلی چیزا مزیت داره مثل کوچیکی دیتابیس (من دیتابیسم همش 16 مگ بود و الآن تو وردپرس شده 80 مگ!!!) ولی در کل نمی ارزه چون هر ورژن جدیدش که بیاد باید بگردید دنبال نال شده اش, از پشتیبانی محرومید, پلاگین هاش کاملا محدوده و دستتون برای خیلی کارها بسته اس و از همه مهم تر قلب های بسیار بی خودی داره و هیچ جا نمی تونید قالب درست حسابی پیدا کنید و مجبورید با یه قالب چند سال بسازید. مگر اینکه طراح حرفه ای باشید و براش قالب نو طراحی کنید و خیلی چیزای دیگه.

14 سال قبل

سلام . سيستم خوبي هست . اين سيستم نال شده هست . چون توي سايت اصليش زده مدت دار ( تريال ) رايگانه .

اين از اين .

دوم اينكه خيلي قسمت هاي اين سيستم فعال نيست تا زماني كه اون رو بخري.

مثلا تگ هايي كه بايد بگذاريم تا چيدمان صفحه اصلي درست بشه.

با اينحال كار جالبيه.
اما خب كاربردي نيست

14 سال قبل

کنترل پنل اصلا فارسی بشو نیست! و فقط سه چهار کلمه سایت فارسی میشه!

14 سال قبل

ye demo bezarin khob

14 سال قبل

با عرض لسام خدمت محمد عزیز…
دوسا گرامی بنده این اسکریپت را نصب کرده و از طریق قسمت تنظیمات آن را فارسی کردم ولی قالب راست چین نشده است…لطفا راهنمایی کنید…
در ضمن پنل ادمین نیز فارسی نیست…
با تشکر سهراب بهرامی

14 سال قبل

سلام
ممنون که این اسکریپت زیبا رو گذاشتین.ولی این فارسی نمیشه.موقع ورود انتخاب کردم ولی فارسی نشد!!!!!

Ali
14 سال قبل

😀 !

14 سال قبل

فارسی نمیشه! تغییرات اعمال نمیشه و همون پیشفرض EN هست

14 سال قبل

فارسی نمیشه! تغییرات اعمال میشه ولی همون پیشفرض EN هست

14 سال قبل

سلام محمد جان من متاسفانه نه رو سرور و نه لوکال نتونستم نصب کنم. تمام مشخصات دیتابیس هم درست هست و تجربه کافی در نصب سی ام اس های مختلف دارم ولی در مرحله دادن دیتابیس یوزر و پسورد به هیچ عنوان قبول نمی‌کنه چه روی سرور با یوزر و پسورد انتخابی و چه روی لوکال با یوزر root و بدون پسورد. مشکل از نال شدنش هست؟

14 سال قبل

مگه رو آیکن دریافت کنید نباید کلیک کنم ؟ خب این که اصلا لینک نداره برا دانلود و فقط یه عکسه.

14 سال قبل

لین دانلود کار نمیکنه و فعال نیست

14 سال قبل

این سیستم زبان فارسی نداره ؟
اگه داره روش فعالسازی به چه صورته ؟

14 سال قبل

عزیز این که کامل فارسی سازی نشده … در ضمن مدیریتش هم فارسی نداره!

14 سال قبل

سلام
مرسی از این اسکریپت
فقط چار پنل ادمینش فارسی نمیشه
اط داخله پنل فارسی رو انتخاب کردم ولی نشد

14 سال قبل

salam
in nasbesh moshkel dare
چطوری باید نصب کرد
نصب نمیشه
:

14 سال قبل

چه سیستم خوبی است

14 سال قبل

سلام
لطقا یه دمو بذارید

14 سال قبل

.
. بسیار فوق العاده و عالی..
. خوش به حال دوستانی که میخوان سایت خبری راه اندازی کنن.. 🙂
. خـوش باشیـد 😉
.