Chevereto نسخه 1.9.1 یک اسکریپت رایگان می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک آپلود سنتر تصاویر ایجاد کنید. این اسکریپت سال پیش توسط گروه پرشین اسکریپت فارسی سازی شده بود. از جمله امکانات این سیستم میتوان به نیاز نداشتن به پایگاه داده (دیتابیس) و همچنین استفاده از ایجکس اشاره نمود. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه فارسی این اسکریپت را در ادامه مطلب دریافت کنید

http://www.dl.persianscript.ir/img/chevereto_logo.png

– فارسی بودن سیستم
– بدون نیاز به دیتابیس و نصب
– تنظیمات ساده
– قابلیت مشخص نمودن حد اکثر حجم تصاویر آپلودی
– قابلیت اشتراک گذاری تصویر در twitter ,…
– قابلیت ایجاد لینک کوتاه به صورت خودکار از سایت tinyurl.com
– ظاهر ساده سیستم
– استفاده از ای جکس (ajax) در سیستم
– قابلیت نصب در هاست رایگان!
– قابلیت آپلود تصویر از لینک دیگر سایتها! (Remote Upload)
و دیگر امکانات این سیستم

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: Chevereto image file hosting آپلود سنتر Chevereto فارسی اسکریپت آپلود سنتر عکس اپلود سنتر عکس دانلود Chevereto دانلود آپلود سنتر

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب

15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ERROREXE
12 سال قبل

سلام چجوری پسوند های دیگه رو بزارم مثل
rar.zip.pdf
چجوری؟

14 سال قبل

سلام .. اینم دمو

http://www.cheshmack.com/up

درضمن چطور می تونم تعداد باکس ها رو اضافه کنم ( فیلد های آپلود ) ؟!

مرتضی
14 سال قبل

سلام من این اسکریپ آپلود کردم به خوبی بالا اومد فقط
این که امکان آپلود همزمان چندین فایل را نداره که !؟
یه سوال دیگه توسایتش زده لوگوش پی اس دی داره ولی من پی اس دی پیدا نکردم
پاسخ: نسخه ای که شما دانلود کردید قدیمی هست. داخل سایت نسخه 2.2 قرار دارد

مرتضی
14 سال قبل

قسمت‌های تماس با ما و قوانین هم کار نمیکنه
چطور فعال کنم نسخه دمو که لینک دادی این قسمت‌ها رو داره

علی
14 سال قبل

برای فارسی شدن توی فایل config.php
در قسمت
// Language
define(‘LANG’, ‘fa’); // en – English | es – Espaٌol | fa – Farsi | fr – Français | nl – Dutch | cn – ZH-CN (Chinese)

به این قسمت توجه کنید:define(‘LANG’, ‘fa’)

15 سال قبل

سلام
من اینو رو هاستم نصب کردم
همه چیزش ok هست
به چز آپلود از لینکش
اگه کسی بلده بگه چی کارش کنم؟

http://modernup.ir/

مرسی

پاسخ: باید curl روی سرور شما فعال باشه!

سعيد
15 سال قبل

سلام
آقا شرمنده از تاريخ پست هم خيلي مي گذره اما يه سوال دارم‌‌!‌ من اين اكريپت و نصب كردم كار هم مي كنه ! چطوري مي تونم اون بخش فارسي و فعال كنم ؟؟؟‌ الان رو هاست من با زبان انگليسيه

15 سال قبل

اگه هاست های رایگان اجازه چنین اسکریپت هایی را نمیدهند و بعد از مدتی میبندند چه فایده……..

15 سال قبل

سلام
ممنون از زحماتتونآیا این اسکریپت قابلیت گذاشتن لوگو به صورت خودکار در تصاویر آپ شده را دارد ؟
اگر خیر لطفا اسکریپتی با همچین امکاناتی را معرفی کنید.با تشکر

پاسخ:خیر همچین امکانی به صورت پیشفرض وجود ندارد! در این زمینه زیاد معرفی شده. جستجو کنید  

سلام میشه همچین اسکریپتی معرفی کنید من گشتم چیزی پیدا نکردم

15 سال قبل

سلام

ممنون از زحماتتون

آیا این اسکریپت قابلیت گذاشتن لوگو به صورت خودکار در تصاویر آپ شده را دارد ؟
اگر خیر لطفا اسکریپتی با همچین امکاناتی را معرفی کنید.

با تشکر

پاسخ:خیر همچین امکانی به صورت پیشفرض وجود ندارد! در این زمینه زیاد معرفی شده. جستجو کنید

15 سال قبل

اینم دمو بفرمایید :http://www.gsm4all.ir/up/

15 سال قبل

سلام
اینم دمو:
mkup.co.cc

milad
15 سال قبل

دموي نمايشي : http://demo.chevereto.com/

15 سال قبل

من تقریبا 1 سالی میشه که دارم با این سیستم کار می کنم .

http://napic.org/img

و همچنین افزونه فایرفاکس این سیستم رو هم آماده کردم .

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/napic-right-click/

15 سال قبل

ممنون محمد جان بابت زحمتی که کشیدی : – ) …