یکی از سریع ترین راه ها برای پاسخگویی به کاربرانتان، استفاده از سیستم های چت انلاین است با توجه به این که تلگرام یکی از محبوب ترین پیامرسان ها نزد ایرانیان است و امکانات فوق العاده تری نسبت به سایر پیام رسان های موجود دارد، می توانید از این افزونه برای چت انلاین سایت خود استفاده کنید.

اگر قصد دارید که یک افزونه چت تلگرام برای سایت خود فعال کنید ما این افزونه را برای شما آماده کرده ایم. این افزونه امکانات زیادی دارد به عنوان مثال  به شما کمک می کند تا برای گروه خاصی از بازدیدکنندگانتان چت تلگرام فعال باشد. می توانید یک سری پیام های از پیش تعیین شده برای مخاطبان خود ارسال کنید و در پیامهای خود از ایکون ها مختلفی استفاده کنید. با استفاده از چت تلگرام فعال، در هر زمان و هر مکان برای افراد قابل دسترسی خواهید بود.

افزونه چت تلگرام برای وردپرس

این افزونه ادعا می کند که می تواند در افزایش فروش سایت شما موثر باشد بدین ترتیب که کاربران تمایل دارند که با سیستم های چت انلاین ارتباط برقرار کنند و در طی این ارتباطات پشتیبانان شما می توانند آن ها را متقاعد به خرید کنند.

مزایای افزونه چت تلگرام برای وردپرس نسخه 1.1.0

  • این افزونه با بیش از 10 طرح، امکاناتی فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند.
  • یک راه ارتباطی سریع بین شما و کاربرانتان
  • تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار
  • طراحی انعطاف پذیر به همراه قابلیت سفارشی سازی مناسب با نیاز شما
  • سازگار با وردپرس و تمامی قالب های پرکاربرد وردپرسی
  • قابلیت شخصی سازی برای گروه خاصی از بازدیدکنندگان سایت شما
  • و ….

 

دانلود و اطلاعات بیشتر
چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: اتصال کانال تلگرام اسکریپت چت فارسی دانلود ربات تلگرام ربات چت تلگرام کانال تلگرام وردپرس

نظرات

5 3 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات