در عصر امروز یکی از مهمترین بخش های هر فروشگاه و کسب و کار اینترنتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هر محصول می باشد.

در کسب و کارهای اینترنتی، وجود یک سیستم پشتیبانی و تیکتینگ، جزءجدایی ناپذیر هر وب سایتی می باشد.ماژول whmcs یکی از بهترین ماژول ها در زمینه سیستم های تیکتینگ و پرتال مشتریان که دارای امکانات بینظیری، در پشتیبانی و فروش محصولات میباشد.

قطعا زمانی که میخواهید از درخواست سفارشات و تیکت های کاربران خود از طریق پیامک اطلاع داشته و به کاربر مورد نظر نیز اطلاع بدهید نیاز به افزونه ای دارید که قابلیت ارسال اس ام اس را داشته باشد . خبرخوش این است که این کار از طریق سامانه پیام کوتاه ملی پیامک به راحتی امکان پذیر است و به نوعی شما میتوانید با کاربر خود در ارتباط باشید.

در حال حاضر تیم فنی ملی پیامک تصمیم گرفته است برای سهولت دسترسی کاربران ملی پیامک به سامانه، افزونه ها و پلاگین های مختلفی را طراحی و تولید نماید. چند ماه گذشته، مقاله ای جهت معرفی پلاگین وردپرس در وبلاگ ملی پیامک منتشر کردیم که با استقبال خوب کاربران سایت ما روبرو شد. امروز می خواهیم یکی دیگر از ماژول های اختصاصی سامانه ملی پیامک را به شما عزیزان به نام whmcs  معرفی کنیم.

با استفاده از ماژول whmcs  دیگر نیازی نیست برای انجام کارهایی مانند ارسال تیکت، ارسال اس ام اس پسوورد و کارهای دیگری به سامانه پیامکی خود مراجعه کنید کافی است افزونه ملی پیامک بر روی سیستم whmcs  خود نصب نمایید.

در ابتدا میخواهم شما را با امکانات این ماژول شگفت انگیز که کار شما را راحت تر میکند توضیحاتی بدهم و بعد شما را با نحوه نصب افزونه آشنا کنم.

امکانات افزونه whmcs

امکانات شامل ارسال پیامک های خودکار به مدیریت و کاربر در مواقع مختلف می‌باشد. در ادامه لیست کامل امکانات پلاگین ملی پیامک برای شما معرفی خواهم کرد.

داشبورد

در قسمت داشبورد نموداری وجود دارد که تعداد پیامک های ارسال شده و نشده به همراه موجودی پیامک را به شما نشان می دهد.

 

تنظیمات پیام کاربری

همان طور که از عنوان “تنظیمات پیام کاربری” پیداست شما در این قسمت میتوانید تنظیمات مربوط به  پیامکی که قرار است برای کاربر ارسال شود را ایجاد نمایید.

  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ایجاد فاکتور جدید
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تغییر رمز عبور
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ایجاد سفارش جدید
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ایجاد تیکت جدید پشتیبانی
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت پاسخ به تیکت توسط مشتری
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ایجاد سرویس
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت بسته شدن سرویس
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری پرداخت فاکتور
  • ارسال پیام کوتاه به کاربرجهت اطلاع از ثبت تراکنش
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از لغو فاکتور
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از برگشت دادن فاکتور
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ورود به سامانه
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع خروج از سامانه
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از افزوده شدن زیر حساب به حساب اصلی

 

تنظیمات پیام مدیریت

در این قسمت شما میتوانید تنظیمات مربوط به پیامک هایی که میخواهید به مدیریت سایت ارسال شود را ایجاد نمایید.

  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ایجاد تیکت جدید پشتیبانی
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت پاسخ به تیکت توسط مشتری
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ایجاد سفارش جدید
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نام جدید کاربران
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از ثبت تراکنش
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از لغو فاکتور
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع برگشت فاکتور
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خطا در ثبت دامنه مشتری
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خطا در انتقال دامنه مشتری
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از ورود به مدیریت
  • ارسال پیام کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خروج از مدیریت

 

ارسال پیام مستقیم

از این قسمت میتوانید جهت ارسال تکی استفاده نمایید.

ارسال پیام انبوه

در این قسمت میتوانید به کاربرانی که فرم شما را تکمیل نمودند و در  whmcs  ذخیره شدند پیام گروهی ارسال نمایید .

تنظیمات

در این قسمت شما می‌توانید افزونه را به پنل اس ام اس خود در ملی پیامک متصل کنید. برای این منظور باید اطلاعات زیر را را  وارد کنید.

  • نام کاربری شما در ملی پیامک
  • رمزعبور شما در ملی پیامک
  • شماره خط اختصاصی که می‌خواهید پیامک‌ها از طریق آن ارسال شوند.

(زمانی که در سامانه ملی پیامک ثبت نام نمودید شماره خط اختصاصی در پنل شما ثبت شده و شما میتوانید در داخل پنل خط اختصاصی را مشاهده نمایید.)

نکته مهم در این قسمت که  میتوان به آن اشاره کرد این است که برای فعالسازی فیلد شماره همراه کافیست از قسمت setup / custom client fields  فیلد شماره موبایل را ایجاد نمایید.

گزارش

از این قسمت میتوانید گزارش پیام های ارسالی را مشاهده نمایید.

آموزش نصب و نحوه فعالسازی whmcs

برای دریافت افزونه ملی پیامک و نصب آن ابتدا در سایت ملی پیامک از قسمت سفارش آنلاین ثبت نام خود را انجام دهید .

پس از تکمیل ثبت نام جهت دریافت افزونه با همکاران پشتیبانی  ملی یپامک تماس حاصل بفرمایید.

نحوه نصب افزونه نیز به این صورت است که شما در هاست خود در فایل modoules  فایل ارسالی sms addons  را در پوشه addons کپی نموده سپس از داخل whmcs  از قسمت setup/addon modules افزونه ملی پیامک را فعال کنید. سپس از قسمت addons/sms addon pro تنظیمات مربوط را انجام دهید.

نکته آخر این است که در حال حاضر نسخه ماژول whmcs 7  و با php 7  سازگار می باشد.

 

 

 

 

تبلیغات پیامکی:

در صورتی که شما از سامانه پیامک برای تبلیغات خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم مطالب وبلاگ ملی پیامک را از دست ندهید، تیم ما همواره می کوشد مطالب مرتبط با بازاریابی پیامکی و بهترین متون پیامکی برای بازدهی بیشتر این روش تبلیغاتی را منتشر کند.

پیشنهاد نویسنده: اگر علاوه بر پیامک به دنبال روش های دیگر برای بازدهی تبلیغاتی با کمترین هزینه نیز هستید، پیشنهاد میکنیم ربات اینستاگرام دیدوگرام را بررسی نمایید.

سخن نهایی:

در آخر به یاد داشته باشید تیم فنی و پشتیبانی ملی پیامک برای جلب رضایت شما عزیزان نهایت سعی و تلاش خود را خواهد کرد و به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه امیدوارم با انتشار این مطلب، کمکی به شما کرده باشم.

برای دریافت افزونه به وب سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com سر بزنید و پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد افزونه های وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت و… را نیز مطالعه نمایید، همچنین در صورتی که وب سایت یا نرم افزاری دارید که علاقه مند اتصال آن به وب سرویس پیامکی هستید، تیم ملی پیامک نمونه کد های ارسال پیامک برای زبان های مختلف را در اختیار شما می گذارد.

در صورتی که  همچنان سوالی در ارتباط با افزونه whmcs و سامانه پیام کوتاه ملی پیامک دارید می توانید به صورت رایگان و همه روزه از ساعت 9 الی 22 (حتی ایام تعطیل رسمی) با شماره 63404-021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.

 

 

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: Whmcs ماژول پیامک

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات