زیکولا یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. این سیستم بمراتب از دیگر رقبای خود امن تر و پایدارتر است و صرفه نظر از نیاز شما می تواند راه حل مناسبی به شما ارایه نماید. می توانید از وبلاگ های ساده برای اهداف اولیه گرفته تا سایت های تجاری، پرتال های گسترده و اجتماعی را با در اختیار داشتن این سیستم در زمانی اندک راه اندازی و مدیریت کنید.

از عمده مزایای زیکولا می توان به منبع باز بودن (تحت مجوز GPL)،  امنیت بالا و در عین حال رابط گرافیکی کاربر پسند و توسعه آسان اشاره نمود. گروه زیکولای فارسی با در نظر گرفتن نیاز روز مدیران پایگاه های اینترنتی ایران و اهمیت داشتن یک سیستم با ضریب اطمینان بالا اقدام به محلی سازی و توسعه آن برای کاربران فارسی زبان نموده و هم اکنون زیکولا ضمن برخورداری از جوامع کابری بسیار بزرگ و فعال در دنیا با  بیش از ۳۷ زبان زنده همچنین پشتیبانی از تقویم فارسی در اختیار کاربران فارسی زبان قرار گرفته است.

http://www.dl.persianscript.ir/img/zikula.gif

برخی از ویژگی های کلیدی زیکول عبارتند ازا:

  • شخصی سازی کامل ظاهر سایت که از طریق سیستم قدرتمند مدیریت قالب زیکولا با پشتیبانی از CSS stylesheet ها پدیدار خواهد شد.
  • توانایی تعیین آیتم های خاص در یک زبان مشخص یا تمام زبان ها
  • گارانتی نمایش صفحات وب سایت شما در تمامی مرورگر ها به بهترین شکل ممکن، به جهت رعایت استانداردهای HTML W3C.
  • رابط کاربری برنامه نویسی استاندارد و مستندات وسیع به جهت توسعه کارایی وب سایت شما با استفاده از ماژول ها، بلاک ها و پلاگین ها.

http://www.dl.persianscript.ir/img/arrow.gif دموی اسکریپت

http://www.dl.persianscript.ir/img/arrow.gif دریافت اسکریپت (سایت پشتیبان)

http://www.dl.persianscript.ir/img/arrow.gif سایت پشتیبان فارسی

http://www.dl.persianscript.ir/img/arrow.gif منبع: پرشین اسکریپت

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها:

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات