Slider Revolution نام افزونه ای تجاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک اسلایدر حرفه ای با امکانات فوق العاده راه اندازی کنید. Slider Revolution را می توان یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین افزونه های اسلایدر نام برد. از قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به امکان ایجاد بی نهایت اسلاید شو ، قابلیت نوشتن متن ، قرار دادن تصویر در هر اسلایدر ، قابلیت تنظیم افکت ، قابلیت لایه بندی اسلایدر ها ، قابلیت تنظیم زمان و افکت برای تصاویر و نوشته های اسلایدر ، پشتیبانی از موبایل و تبلت ، ایجاد کد میانبر کوتاه جهت نمایش اسلایدر ها و همچنین وجود ابزارک اختصاصی نام برد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه این افزونه (نسخه 4.6) را دریافت کنید.

توجه:لطفا نسخه جدید این افزونه را از اینجا دریافت کنید.

http://dl.persianscript.ir/img/slider-revolation4.6.jpg

دانلود و اطلاعات بیشتر
چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها: اسلایدر اسلایدر وردپرس اسلایدشو افزونه افزونه وردپرس وردپرس

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ali rafiei
ali rafiei
6 سال قبل

سلام، وقت بخیر
چطور میشه اسلایدر یک سایت رو برداشت؟
یعنی من اسلایدر یک سایت رو میپسندم که با rev slider تهیه شده و خودم هم افزونه rev slider رو دارم، اما به داشبورد اون سایت دسترسی ندارم که export بگیرم.
راه حلی وجود دارد؟

عجایب
7 سال قبل

خب آموزش رو هم بزارید دیگه 

افشین
افشین
7 سال قبل

میدانم که در ایران جهان‌سومی ما قانون کپی‌رایت(حق‌الناس) رعایت نمیشه ٬ ولی جهت اطلاع بیشتر خودم میپرسم ٬ مگه شما نفرموده‌اید این افزونه تجاری ٬ و پرفروشه؟ پس چرا لینک آن را برای دانلود قرار داده‌اید؟

حجت دهنوی
پاسخ به  milad
9 سال قبل

4.6 دوست عزیز

milad
milad
9 سال قبل

اخرش ما نفهمیدیم 4.6 هست یا 4.5

تو عنوان پست نوشتین 4.6 اما تو تصویر اون گوشه نوشته 4.5 ×!!