معمولا همه کسب و کارهای آنلاین برای خود وبسایت دارند که بصورت کاملا مستقیم و یا غیرمستقیم با کسب و کارشان در ارتباط است. این وبسایت هر قدر وضعیت بهتری داشته باشد قاعدتا موجبات رشد و توسعه کسب و کار را فراهم خواهد کرد. همانطور که می دانید یک وبسایت در مرحله اول برای راه اندازی به سه عامل هاست، دامنه و محتوا نیاز دارد. در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید یک سایت خوب که زیرساخت کسب و کار شما خواهد بود را به نحو مطلوبی راه اندازی نمایید.

ملزومات اساسی راه اندازی سایت

یک سایت می تواند بخشهای مختلفی داشته باشد اما در قدم اول به منظور راه اندازی آن به دامنه، هاست و محتوا نیاز داریم.

دامنه چیست؟

دامنه یا Domian آدرس یک سایت است. برای مثال google.com آدرس سایت گوگل است. دامنه دو بخش اصلی دارد. یک بخش نام دامنه و بخش دیگر پسوند دامنه. برای مثال google نام دامنه و com پسوند سایت گوگل است. برای اینکه بتوانیم یک دامنه را برای خود داشته باشیم باید آنرا ثبت کنیم. برای ثبت دامنه نیز لازم است دامنه مورد نظر آزاد بوده و در اختیار شخص دیگری نباشد. در حال حاضر بیش از 200 پسوند برای دامنه ها قابل ثبت است. مانند com , net , org , info , ir , us , …

هاست چیست؟

هاست فضایی است که محتوا و اطلاعات سایت در آن قرار می گیرد. در واقع اطلاعات و محتوای یک سایت با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر قابل مشاهده می شود. هاست از لحاظ ساختار، غالبا دو نوع دارد: هاست لینوکس و هاست ویندوز. در اینجا بحث ما بر روی هاست لینوکس خواهد بود. لازم به ذکر است هاست لینوکس هیچ نیازی به فعال بودن این سیستم عامل بر روی کامپیوتر شما ندارد و سیستم عامل سرور میزبان است.

معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس

وردپرس نرم افزار تحت وب با زبان php برای مدیریت محتوای سایت است. وردپرس بهتر است بر روی هاست لینوکس نصب و راه اندازی شود. برای نصب وردپرس حتما باید هاست و دامنه توسط عامل DNS به هم معرفی شده و به عبارت بهتر با هم ست شده باشند. در این باره اگر مشکلی وجود دارد می توانید از شرکت هاستینگ خود کمک بگیرید.

خرید هاست و دامنه از شرکت هاستینگ مطمئن

مجموعه میزبان فا هزاران سایت فعال و معتبر در کشور را میزبانی می کند. همچنین لازم به توضیح است که این شرکت پرسرعت ترین و باکیفیت ترین هاست ایران را ارائه می کند. اطلاعات و توضیحات لازم در خصوص این سرویس ها در تصویر زیر آورده شده است. برای خرید هاست نیز می توانید بر روی بنر زیر کلیک کرده و روند ساده سفارش را تا انتها ادامه دهید:

مزایای خرید هاست از میزبان فا

  • نصب و راه اندازی کاملا رایگان سایت
  • ارائه پرفروش ترین قالب وردپرس بصورت رایگان
  • ارائه دامنه و گواهی امنیتی SSL رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته – حتی ایام تعطیل
  • فعالیت بصورت کاملا قانونی
  • تضمین عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط برای سرویسهای میزبانی
  • تخفیف 30 درصدی برای پرداخت های سالانه

میزبان فا عرصه ای را برای شما فراهم کرده است که ریسک از دست رفتن هزینه به صفر می رسد. همچنین ما در تمامی مراحل کنار شما خواهیم بود و می توانید روی ما حساب کنید.

چرا فایل های پرشین اسکریپت رایگان است؟

تمامی افزونه ها و قالب های موجود در پرشین اسکریپت به صورت کاملا اورجینال و بدون دستکاری تهیه می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. تمامی منابع و فایل های موجود در پرشین اسکریپت متن باز و بدون قفل گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها اطمینان حاصل کنید

برچسب ها:

نظرات

0 0 رای ها
رأی دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات